Dokumentacja i pomoc
Zapomniałem hasła - co dalej?
Zapomniałem hasła do konta FTP lub pocztowego
Zaloguj się do panelu klienta, odszukaj dane konto na liście i ustaw nowe hasło dostępu do konta.
Zapomniałem loginu i hasła do Panelu Klienta
Login i hasło do panelu klienta zgodnie z zaleceniem powinieneś posiadać wydrukowane i przechowywać wraz z pierwszą fakturą, może się jednak zdarzyć, iż nie posiadasz tego wydruku. Co wtedy zrobić?
Wyślij do nas e-mailem z adresu podanego w danych kontaktowych (na ten przychodzą automatyczne powiadomienia, itp) prośbę o przesłanie nowych danych do panelu klienta a zresetujemy hasło.
Niestety, adres z danych kontaktowych jest nieaktualny. W takim wypadku pozostaje pismo wysłane faksem lub pocztą (koniecznie na adres korespondencyjny) zawierające prośbę o nowe dane do panelu klienta oraz nowy adres e-mail na który mają być te dane przesłane. Pismo ze względów bezpieczeństwa musi zawierać dane firmy (nazwa, adres, NIP) oraz czytelny podpis i pieczęć firmową (lub w przypadku osób fizycznych dane podane podczas rejestracji oraz czytelny podpis).