Panel Klienta

Dokumentacja i pomoc

Przydatne informacje - Ważność Usług

Jak długo ważne są wykupione przeze mnie usługi?

Ważność usług jest określana dwoma parametrami:

  • okresem 12 miesięcy od daty ich rejestracji/przedłużenia,
  • dostępnym transferem.

Ważność usług wygasa automatycznie po przekroczeniu każdego z tych parametrów.

Co to oznacza?

Jeśli, np. w ciągu 8 miesięcy od zarejestrowania/przedłużenia, wykorzystasz cały wykupiony transfer to ważność Twojego pakietu zostanie automatycznie ograniczona i aby dalej z niego korzystać będziesz musiał wykupić jego przedłużenie.

Czy blokada następuje natychmiast po wykorzystaniu dostępnego transferu?

Nie, system monitoruje dostępny transfer i w momencie przekroczenia limitu ważność usług jest ustawiana na 5 dni od tego momentu aby umożliwić Ci dokupienie przedłużenia. W przypadku przekroczenia limitu otrzymasz także powiadomienie mailem.

Kiedy mogę dokupić przedłużenie usług?

Przedłużenie usług można dokupić w dowolnym momencie okresu abonamentowego.

Czy przedłużenie jest ważne od momentu jego wykupienia?

Nie. Przedłużenie ważne jest od dnia w którym wygasa poprzedni okres ważności.

Co się stanie z moim pakietem jeśli nie przedłużę go na czas?

Jeśli minie termin ważności a na nasze konto nie wpłynie kwota z faktury pro-forma pakiet i wszystkie związane z nim usługi zostaną zablokowane. Po upływie 14 dni od zablokowania (jeśli nadal nie otrzymamy wpłaty) pakiet, związane z nim usługi i wszystkie dane zostaną usunięte z naszych serwerów.