Panel Klienta

Dokumentacja i pomoc

Przepełnione konto pocztowe

Co zrobić w przypadku gdy konto jest pełne i nie mogę usunąć żadnej wiadomości?

Po pierwsze zaloguj się do poczty, wejdź w ustawienia i ODZNACZ "Oznacz wiadomość do usunięcia zamiast ją usuwać" w sekcji "Ustawienia serwera".

Następnie upewnij się, że Kosz jest pusty. Jeśli masz coś w Koszu wybierz Opróżnij (pod listą folderów). Przejdź kolejno do kilku najczęściej używanych folderów i za każdym razem wybierz Porządkuj (pod listą folderów).

Jeśli to nie pomogło to:

Program pocztowy przechowuje wszelkie informacje na serwerze, dlatego próbując usunąć wiadomość najpierw przenosi ją do kosza co nie jest możliwe w momencie, gdy konto jest pełne.

Wejdź ponownie w ustawienia i w sekcji "Foldery specjalne" ustaw wartość pola "Kosz" na "---". Wróć do poczty, usuń kilka dużych wiadomości, następnie wróc do ustawień i przestaw spowrotem wartość pola "Kosz" na "Trash".

Jeśli w dalszym ciągu masz problemy z pojemnością:

Wejdź w ustawienia konta w Panelu Klienta i powiększ o parę MB rozmiar konta. Poczekaj do aktualizacji rozmiaru konta na serwerze (do 15 minut) a następnie ponownie zaloguj się do poczty i usuń niepotrzebne wiadomości aby zwolnić miejsce.

Aby uniknąć problemu w przyszłości

Zaloguj się do poczty, wejdź w ustawienia i ZAZNACZ opcje:
  • "Przy wylogowaniu opróżnij Kosz",
  • "Przy wylogowaniu porządkuj folder Odebrane"

Zadbaj aby twoje konto miało zawsze co najmniej 30% wolnego miejsca. Jeśli wykupiona przez Ciebie bądź Twoją Firmę pojemność nie pozwala na to rozważ dokupienie pojemności pakietu.