Dokumentacja i pomoc
Ustawienia Poczty
Jak ustawić filtr SPAM?
Jeśli otrzymujesz dużo wiadomości śmieci - SPAM możliwe, że masz niewłaściwie ustawiony filtr SPAM.
Aby zmienić jego ustawienia wykonaj poniższe czynności:
Zaloguj się do panelu klienta.
Z listy pakietów wybierz pakiet do którego jest przypisana skrzynka.
Jeśli nie wiesz na którym pakiecie jest konfigurowana skrzynka wpisz w wyszukiwarkę swój adres
Kliknij w adres skrzynki dla której chcesz zmienić ustawienia.
W Czułość filtra SPAM: z listy rozwijanej wybierz pożądaną przez Ciebie czułość filtrowania przychodzących wiadomości.
Możesz również zmienić Prefix tytułu wiadomości (tekst wstawiany przed tytuł wiadomości) dostępne opcje w liście rozwijanej.
Jeśli chcesz aby SPAM trafiał do oddzielnego katalogu zaznacz opcję Przenieś SPAM do specjalnego folderu
Aby zatwierdzić wprowadzone zmiany kliknij Zmień