Panel Klienta

Dokumentacja i pomoc

Ustawienia Poczty

Jak ustawić filtr SPAM?

Jeśli otrzymujesz dużo wiadomości śmieci - SPAM możliwe, że masz niewłaściwie ustawiony filtr SPAM.

Aby zmienić jego ustawienia wykonaj poniższe czynności:

  1. Zaloguj się do panelu klienta.

  2. Z listy pakietów wybierz pakiet do którego jest przypisana skrzynka.

    Jeśli nie wiesz na którym pakiecie jest konfigurowana skrzynka wpisz w wyszukiwarkę swój adres

    Mail / Filtr SPAM
  3. Kliknij w adres skrzynki dla której chcesz zmienić ustawienia.

    Mail / Filtr SPAM
  4. W Czułość filtra SPAM: z listy rozwijanej wybierz pożądaną przez Ciebie czułość filtrowania przychodzących wiadomości.

    Możesz również zmienić Prefix tytułu wiadomości (tekst wstawiany przed tytuł wiadomości) dostępne opcje w liście rozwijanej.

    Jeśli chcesz aby SPAM trafiał do oddzielnego katalogu zaznacz opcję Przenieś SPAM do specjalnego folderu

    Mail / Filtr SPAM

    Aby zatwierdzić wprowadzone zmiany kliknij Zmień