Panel Klienta

Dokumentacja i pomoc

Ustawienia Webmail

Jak ustawić autoodpowiedź (określane również jako odpowiedzi automatyczne, poza biurem itp.)?

Jeśli wybierasz się na urlop czy na delegację i nie będziesz mógł sprawdzać poczty warto ustawić autoodpowiedź, dzięki której każdy kto wyśle Ci wiadomość otrzyma informację zwrotną o Twojej nieobecności. Aby to zrobić wystarczy wykonać poniższe czynności:

  1. Zaloguj się do poczty przez stronę https://www.eStrefa.pl/poczta/

  2. Kliknij w Ustawienia w prawej górnej części strony

    Webmail / Autoodpowiedź
  3. Kliknij w Autoodpowiedź w menu po lewej stronie

    Webmail / Autoodpowiedź
  4. Zaznacz opcję Włączona. Wybierz daty nieobecności Od kiedy: Do kiedy:. W polu Treść: wpisz wiadomość, która ma być przesyłana nadawcy i kliknij Zapisz.

    Webmail / Autoodpowiedź
  5. Gotowe - autoodpowiedź będzie przesyłana do nadawców w zaznaczonych przez Ciebie dniach.

  6. Istnieje możliwość niezaznaczania pól Od kiedy: Do kiedy: W takim przypadku autoodpowiedź będzie wysyłana do czasu zmiany jej ustawień. Aby wyłączyć autoodpowiedź wejdź do ustawień (kroki 1-3), odznacz opcję Włączona i kliknij Zapisz.

    Webmail / Autoodpowiedź