Panel Klienta

Filtr Spam blokuje moje wiadomości wysyłane

Z uwagi na zastosowane filtry antyspamowe zdarza się czasem, że nie można wysłać wiadomości która nie jest spamem. W takiej sytuacji niezbędny jest kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Nasz pracownik przyjmując takie zgłoszenie poprosi o przesłanie na adres bok@estrefa.pl wiadomości, której dotyczy problem, jak i ewentualnych zwrotów tej wiadomości. Należy przesłać do nas wiadomość uznaną za spam w formie załącznika do wiadomości. Taka wiadomość zawiera więcej informacji, które pomogą ustalić administratorowi przyczynę blokowania wiadomości. UWAGA Forward (przekazanie dalej) nie pomoże nam w ustaleniu przyczyny problemu!

Jak wysłać do nas e-mail jako załącznik do wiadomości?

Mozilla Thunderbird

  1. otwórz okno nowej wiadomości
  2. przejdź do folderu “elementy wysłane” i odszukaj na liście wiadomość, której dotyczy problem
  3. naciśnij lewym przyciskiem myszy na tę wiadomość i nie puszczając przycisku myszki przeciągnij ją w miejsce na załącznik w oknie nowej wiadomości (okno jest teraz zminimalizowane w pasku na dole ekranu - cały czas trzymając lewy klawisz myszy najedź na okno nowej wiadomości na pasku zadań i odczekaj chwilę aż się rozwinie - wówczas w otwartym już oknie najedź na pole załączników i puść lewy klawisz myszy.
  4. pojawi się wtedy opis “załączona wiadomość” - oznacza to, że wiadomość jest poprawnie załączona
  5. tą samą metodą dołącz zwrotkę z wysyłania problematycznej wiadomości (pamiętaj - ta wiadomość będzie w folderze Odebrane)
  6. wpisz adres Do: bok@estrefa.pl
  7. w temacie wiadomości wpisz: Filtr Spam blokuje tę wiadomość
  8. kliknij Wyślij

Możesz także użyć innego sposobu:

  1. przejdź do folderu "Wysłane"
  2. kliknij prawym przyciskiem myszki na wiadomość, której problem dotyczy
  3. wybierz z listy Przekaż -> Jako załącznik
  4. wpisz adres Do: bok@estrefa.pl
  5. w temacie wiadomości wpisz: Filtr Spam blokuje tę wiadomość
  6. kliknij Wyślij

UWAGA Tą metodą dołączysz tylko jeden załącznik.

Microsoft Outlook

  1. otwórz okno nowej wiadomości
  2. z paska u góry w nowej wiadomości kliknij ikonę: dołącz element
  3. rozwinie się lista, z której wybierz element programu outlook
  4. otworzy się okno, w którym:
    • z listy u góry wybierz elementy wysłane
    • z listy na dole wybierz wiadomość której dotyczy problem
    • kliknij ok
  5. w załączniku ukaże się ikona koperty - oznacza to, że wiadomość jest załączona
  6. w ten sam sposób dołącz zwrotkę z wysyłania problematycznej wiadomości (pamiętaj - ta wiadomość będzie w folderze Odebrane)
  1. wpisz adres Do: bok@estrefa.pl
  2. w temacie wiadomości wpisz: Filtr Spam blokuje tę wiadomość
  3. kliknij Wyślij

Outlook Express

  1. przejdź do folderu "Wysłane"
  2. kliknij prawym przyciskiem myszki na wiadomość, której problem dotyczy
  3. wybierz z listy prześlij dalej jako załącznik
  4. wpisz adres Do: bok@estrefa.pl
  5. w temacie wiadomości wpisz: Filtr Spam blokuje tę wiadomość
  6. kliknij Wyślij

UWAGA Tą metodą dołączysz tylko jeden załącznik.