Filtr Spam blokuje moje wiadomości wysyłane
Z uwagi na zastosowane filtry antyspamowe zdarza się czasem, że nie można wysłać wiadomości która nie jest spamem. W takiej sytuacji niezbędny jest kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Nasz pracownik przyjmując takie zgłoszenie poprosi o przesłanie na adres bok@estrefa.pl wiadomości, której dotyczy problem, jak i ewentualnych zwrotów tej wiadomości. Należy przesłać do nas wiadomość uznaną za spam w formie załącznika do wiadomości. Taka wiadomość zawiera więcej informacji, które pomogą ustalić administratorowi przyczynę blokowania wiadomości. UWAGA Forward (przekazanie dalej) nie pomoże nam w ustaleniu przyczyny problemu!
Jak wysłać do nas e-mail jako załącznik do wiadomości?
Mozilla Thunderbird
- otwórz okno nowej wiadomości
- przejdź do folderu “elementy wysłane” i odszukaj na liście wiadomość, której dotyczy problem
- naciśnij lewym przyciskiem myszy na tę wiadomość i nie puszczając przycisku myszki przeciągnij ją w miejsce na załącznik w oknie nowej wiadomości (okno jest teraz zminimalizowane w pasku na dole ekranu - cały czas trzymając lewy klawisz myszy najedź na okno nowej wiadomości na pasku zadań i odczekaj chwilę aż się rozwinie - wówczas w otwartym już oknie najedź na pole załączników i puść lewy klawisz myszy.
- pojawi się wtedy opis “załączona wiadomość” - oznacza to, że wiadomość jest poprawnie załączona
- tą samą metodą dołącz zwrotkę z wysyłania problematycznej wiadomości (pamiętaj - ta wiadomość będzie w folderze Odebrane)
- wpisz adres Do: bok@estrefa.pl
- w temacie wiadomości wpisz: Filtr Spam blokuje tę wiadomość
- kliknij Wyślij
Możesz także użyć innego sposobu:
- przejdź do folderu "Wysłane"
- kliknij prawym przyciskiem myszki na wiadomość, której problem dotyczy
- wybierz z listy Przekaż -> Jako załącznik
- wpisz adres Do: bok@estrefa.pl
- w temacie wiadomości wpisz: Filtr Spam blokuje tę wiadomość
- kliknij Wyślij
UWAGA Tą metodą dołączysz tylko jeden załącznik.
Microsoft Outlook
- otwórz okno nowej wiadomości
- z paska u góry w nowej wiadomości kliknij ikonę: dołącz element
- rozwinie się lista, z której wybierz element programu outlook
- otworzy się okno, w którym:
- z listy u góry wybierz elementy wysłane
- z listy na dole wybierz wiadomość której dotyczy problem
- kliknij ok
- w załączniku ukaże się ikona koperty - oznacza to, że wiadomość jest załączona
- w ten sam sposób dołącz zwrotkę z wysyłania problematycznej wiadomości (pamiętaj - ta wiadomość będzie w folderze Odebrane)
- wpisz adres Do: bok@estrefa.pl
- w temacie wiadomości wpisz: Filtr Spam blokuje tę wiadomość
- kliknij Wyślij
Outlook Express
- przejdź do folderu "Wysłane"
- kliknij prawym przyciskiem myszki na wiadomość, której problem dotyczy
- wybierz z listy prześlij dalej jako załącznik
- wpisz adres Do: bok@estrefa.pl
- w temacie wiadomości wpisz: Filtr Spam blokuje tę wiadomość
- kliknij Wyślij
UWAGA Tą metodą dołączysz tylko jeden załącznik.